maandag 7 juli 2014

Cadeautje inpakken #8: cd'tje

Mijn lieve moedertje zat pas in de lappenmand. Ik wist wel hoe ik haar een beetje kon opfleuren: met de nieuwe cd van Nick en Simon. Dat luistert zo lekker weg tijdens het freubelen! De verpakking bevatte al een kleine hint, ik vind het papier met muzieknootjes zo leuk. (Ik kocht een muziekboek voor een prikkie bij de Kringloopwinkel)


Gebruikte materialen:
- Gestreept kraftpapier: inpakpapier HEMA
- Muziekpapier: oud muziekboek
- Lint: Ribbonstore


10 opmerkingen:

  1. Tof zeg! Hopelijk is je moeder weer helemaal beter nu ;-)
    Cadeautjes inpakken is altijd leuk!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker leuk ingepakt, leuk om zo te geven ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi ingepakt cadeautje en dan de inhoud...helemaal leuk. De c.d. staat heel vaak op. Dank je meis.
    Je knutsel moetie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bedacht!! EN wat lief van je om je moeder zo op te fleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er super leuk uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een feestje om uit te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ingepakt en erg leuk om het zo te geven. Hier knapt je moeder vast van op.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je weet wat haar kan opbeuren. Mooi verpakt! Ik hou ook van rustig cadeaupapier en vind kraft met wit sowieso een mooie combi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om een muzikaal cadeau ook op muzikale wijze te verpakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk verpakt! Je maakte ook weer prachtige kaarten zie ik!
    Over mijn blikjescollectie: ik koop maar heel af en toe nog een nieuwe (wegens plaatsgebrek :)) maar ik heb nog een voorraadje. Mijn rubriekje kan nog een tijdje verder gezet worden :)

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!