zaterdag 22 juni 2013

Eline's Beach-house #3

Dames, wat leuk jullie zo regelmatig berichtjes bij me achter laten!
Dat maakt het bloggen nog zoveel leuker, bedankt!

Vandaag nummer drie - de laatste - uit de Beach-serie! Papier, afbeeldingen en tekst: allemaal van Eline. En zie je de fantastische voetstappen? Dat is het leuke tapeje dat ik van Sabine kreeg. Ik had verwacht dat die tape bij het eerste gebruik op een babykaart zou belanden, maar kijk toch eens hoe toepasselijk het bij de tekst en het thema past! Ik vind het leuk. En het leuke stuurwiel-bedeltje - een van de 750+ bedels die ik een keer won bij een challenge van DCL - is een hele leuke aanvulling op alle Beach-kaarten.



Gebruikte materialen:
- Papier: Eline's Beach House
- Tekst en afbeeldingen: clear stamp Eline's Beach House
- Voetstappen: Papertape baby (Pipoos)
- Kraftpapier: Joy!Crafts
- Touw: Different Colours
- Bedel: Het Witte Huis

Challenge:
De Creatieve Zebra: alles mag

13 opmerkingen:

  1. He wat een leuk idee zeg, daar ben ik zelf niet opgekomen. Ik had het inderdaad op een babykaartje verwacht. Super leuk kaartje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo ontzettend mooi !!! De kaart hieronder ook.
    Zal ook de stempeltjes maar moeten kopen.....

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie is dit ook, een prachtig sfeertje stralen ze uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je strandkaartjes superleuk!
    Geweldig die voetstapjes, erg leuk gedaan.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,hoi, wat ben jij lekker bezig zeg, superleuke beach house serie! Mooie papiertjes en stempels en die tape van Sabine past er prima bij! Die stempelafdrukjes op het craft-papier aan het touw staan er ook heel mooi bij, of moet ik zeggen hangen er ook mooi bij hahaha. Fijn weekend! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi! En die voetstappen zijn geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuke kaart! gaaf die muntjes aan het touwtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey tof kaartje joh, en dat tape is inderdaad supergeschikt bij de tekst!
    Leuk die schuine strookjes papier.
    Oh en die bedel, maakt het zeker af!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg, die footsteps, zeker met die tekst erbij!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zucht.......als ik jouw (werkelijk schitterende) Elines beach house- kaarten zie, gaat het toch wel kriebelen om zo snel kogelijk naar Nederland te vliegen om ook die beach house serie aan te schaffen!!
    Mooie serie kaarten hoor!!
    Fijn weekeinde, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook weer schitterend Miranda, supermooi gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een plaatje Miranda, erg mooi!

    Ik was nog nooit op je blog geweest maar ga je nu gelijk volgen, ben benieuwd wat je nog meer gaat maken :)

    Enne bedankt dat je mee doet bij de Creatieve Zebra :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje! Het is gewoon helemaal af. Alles klopt. De voetstappen zijn een heel leuk detail.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!