donderdag 20 juni 2013

Eline's Beach-house #1

Eerder liet ik jullie onderstaande foto zien. Het begin van twee kaarten met het papier van Eline, waar ik maar niet mee verder kwam. Deels door inspiratiegebrek, maar ik vermoed voor een groot deel ook door gebrek aan de leuke stempels die er bij horen. Ik heb de kaarten toen apart gelegd, met het idee ze later een keer af te maken. Toen mijn moeder afgelopen weekend bij mij was voor een knutseldate, nam zij haar beach-stempels mee (ja, zij heeft ze wel!). En toen kwamen de kaarten vanzelf tot leven!


Ik heb mijn originele opzet aangehouden, maar 'slechts' wat details toegevoegd.
Oh oh oh, wat een mooie en fijne serie is dit (mits je inspiratie hebt, hihi).



Gebruikte materialen:
- Papier: Eline's Beach House
- Tekst: clear stamp Eline's Beach House
- Knijpers: Blokker
- Bedel: Het Witte Huis
- Ribbelkarton: Joy!Crafts
- Touw: Different Colours

11 opmerkingen:

  1. Nou, je hebt er even op moeten wachten, maar nu dan toch twee leuke kaarten! Ik heb ook regelmatig dat ik net die ene stempel mis om er iets van te maken, terwijl ik toch ook genoeg stempels inhuis heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk geworden. ondanks dat je eerst geen inspiratie had. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms moet je kaarten laten liggen, moeten ideeën rijpen. Heeft goed uitgepakt bij jou. Leuk de frame aan de wasknijpertjes!

    Groetjes en een fijne dag!
    Judith

    PS: was gisteren nog bij de Hema, ooooh, gave nieuwe washi tapes (en toch heb ik ze laten hangen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou helemaal leuk dus, superleuk resultaat! Leuk zo'n mamma met knutselspullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, dat maakt het helemaal af, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda, hartstikke mooi geworden. Het komt vanzelf zie je wel. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is maar goed dat je ze even hebt weg gelegd, want wat zijn ze leuk geworden.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn prachtig geworden Miranda en inderdaad als je er eventjes niet uitkomt is het eventjes wegleggen het verstandigste want zie wat het eindresultaat is geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou ja, wie wat bewaart die heeft wat Miranda, ze zijn superleuk geworden, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vroeg het mij al af : zou ze de kaartjes af hebben gemaakt ?!
    Weer ontzettend leuk, ben benieuwd naar de volgende.
    Graag gedaan om je te linken : ere wie ere toekomt !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben ook verliefd op deze serie! Heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!