zondag 12 mei 2013

Moederdag

Ontzettend bedankt voor alle leuke reacties op mijn tape-blogberichten! Ik word altijd heel enthousiast als ik aan mijn knutseltafel aan het scheuren en plakken ben, het feest wordt echter nog leuker door jullie reacties. Helemaal als ik lees dat ik jullie kan inspireren en motiveren om de tape ook te gaan gebruiken! Super leuk! Ik ben nog lang niet uitgespeeld met het leuke spul, dus de komende blogberichten zullen er ook nog flink wat tapejes te zien zijn.

Maar... tussen al het tape-geweld door, vandaag een heel ander kaartje. Eentje voor moederdag. Want op moederdag ontvangt mijn lieve moedertje uiteraard een kaartje!


Gebruikte materialen:
- Papier: Boekenvoordeel
- Rood ribbelkarton
- Bedel: Het Witte Huis
- Hart: Marianne Design
- Knoopjes
- Touw


Fijne dag vandaag!

Ps. Als ik een nieuw blogbericht wil aanmaken en foto's wil toevoegen, kon ik voorheen kiezen uit alle eerder geuploade foto's via 'Van deze blog'. Nu kan ik alleen nog maar de foto's aanklikken van een aantal dagen terug. Alsof alle oude bestanden opeens weg zijn. Hebben meer mensen hier last van?

13 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda,
    Even een paar dagen op de camping en ik mis hier een hoop leuke (tape-)kaarten. Weer super leuk!!!

    Ook dit kaartje voor je moeder. Grappig, vroeger gebruikte ik frequent ribbelkarton voor mijn kaarten, tegenwoordig een beetje op de achtergrond getreden. Is weer een idee, dank je wel!

    Groetjes en een fijne zondagavond,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je voor je moeder gemaakt Miranda, ik vind hem prachtig en eh ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag want heb die optie eerder nooit gebruikt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi en lief kaartje!! Het bedeltje vind ik wat "stijf" hangen. Ik hang dit altijd nog aan een ringetje, dan bengelt t wat meer...misschien een idee? Is overigens niet onaardig bedoelt hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook helemaal niet onaardig hoor, tips zijn altijd welkom! Ik irriteer me altijd aan mijn gek hangende bedels, dus: bedankt voor de tip!

      Verwijderen
  4. Hey Miranda, wat is dat nou, geen tape??! Hahaha! Grapje hoor, ik vind je kaartje voor je moeder heel mooi! Inderdaad erg leuk dat hart zo van ribbelkarton. Ik heb dat papier ook nog liggen, maar eigenlijk nog nooit iets mee gedaan, misschien toch maar eens opzoeken. Fijne dag nog! Groetjes, Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart voor je mams! Leuk dat ribkarton! Gaaf het twine en de bedel daaromheen, net als de rand om het hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart! Nee, je probleem herken ik niet, maar ik upload altijd alleen de foto's die ik voor dat bericht nodig heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,
    Bedankt voor je reactie op mijn blog. Nu ben ik even bij jou. Wat leuk allemaal!!! 'k Heb genoten van je post met al de verschillende manieren om washi tape te gebruiken. Leuk!!! Zoveel inspiratie.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, Miranda, mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ik was erg blij met het mooie kaartje voor Moederdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben via De Creatieve Zebra bij jou terecht gekomen en meteen maar volger geworden. Leuke kaartjes staan er op je blog. En het berichtje over de washi tape is helemaal gaaf!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben via De Creatieve Zebra bij jou blog terecht gekomen. Wouw, wat maak jij leuke dingen. Je wordt gewoon helemaal vrolijk van je creaties.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!