zondag 27 november 2016

Sticky Sunday #29

Jullie hebben er zes maanden op moeten wachten, maar... hier is 'ie weer! Een Sticky Sunday! Een zondag waarop een blogberichtje in het teken staat van washitape.

Mijn volgers op Instagram zagen mij pas al aan het werk met mijn nieuwe alfabet-stempels van Stampin' Up. Er zit ook zo een leuk hashtag-teken bij, waarmee ik gelijk een idee kreeg. Met alleen de tekst op de kaart miste ik nog wat, maar al snel had ik een idee hoe ik die ruimte op wilde vullen! ;-) Ik ging dus lekker aan de plak met washitape!


Ik maakte bovenstaand setje kaarten, die ik op dit moment verloot op mijn creatieve Facebook pagina. Daar heb ik de mijlpaal van 600 volgers bereikt, dus dan vind ik het leuk iets kleins weg te geven. Maar dit eenvoudige ontwerp vroeg om enige massa productie, dus ik stempelde lekker verder in vrolijke kleuren.


Mijn pc heeft kuren (en ik heb geen back-up gemaakt...), dus even op de laptop lopen rommelen met het bewerken van de foto's en even heel eenvoudig mijn naam er op. Niet helemaal naar mijn zin, maar het is even niet anders. Mijn broer is handig met pc's, dus hij mag binnenkort even kijken of hij 't probleem kan verhelpen!

Ik heb nog meer geplakt, dus jullie hoeven niet weer zes maanden te wachten voor een nieuwe washitape-kaart! ;-)

Gebruikte materialen:
- Alfabet: Stampin' Up
- Washitape: Xenos
- Inkt: Stampin' Up

20 opmerkingen:

  1. Whaaaaaa, hoe verzin je het????
    Dit idee ga ik zeker van je "liften"
    Super leuk, vooral ook het kleurgebruik.
    En ja, deze kaartjes vragen inderdaad om een stukje tape. šŸ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk hoor en de tape makt het helemaal af!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Miranda weer een Stickey Sunday.
    Toffe kaartjes. Ik ben ook weer gaan plakken maar niet ik alleen... nieuwsgierig ? kom dan maar gauw eens piepen bij mij.... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 6 maanden! Wauw, het lijkt korter geleden! Heel gaaf! Ik heb ook gewashitaped vandaag op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze vrolijk, leuk met het #, echt tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave kaarten! Mooie stempels, mooi lettertype en de # maakt het helemaal af! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk! (en ook mijn smaak)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Miranda, gave kaartjes heb je weer gemaakt! Superleuk met die # en de washi-tape! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk en fleurig Miranda ! Ik heb ook zo'n broer die zo handig is met de PC ... :)
    Hopelijk krijgt je broer de jouwe snel weer aan de praat !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, superleuk! Lekker vrolijk! En wat gaaf 600 volgers...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blij dat je er weer bent met een stickey Sunday! Ik vind je serie echt helemaal geweldig! Supergaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk setje kaarten! Knap gedaan en leuk verzonnen met die hashtag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig wat een leuke, hippe serie kaarten. Gefeliciteerd met je 600 volgers op FB. Ook je sint-reeks hieronder ziet er leuk uit. Ga nog ff kijken wat ik de laatste maanden gemist heb.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier ben ik nog even terug: Nog Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, wat een prachtig bruidspaar waren jullie. Wat een gave details en attentie's heb je zelf gemaakt, super.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee en weer prachtig uitgevoerd!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. SUperleuke kaarten Miranda en gezellig dat de Sticky Sunday weer terug is. Een hele fijne sinterklaasavond gewenst.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!