zaterdag 30 mei 2015

Nog meer pocketkaarten

Marleen, leuk dat je mijn blog bent gaan volgen! 

Hierna ga ik echt andere kaarten laten zien hoor... ;-) Maar het model uit mijn laatste paar berichten vind ik zo leuk, daar wilde ik ook een voorraadje van aanleggen voor de verkoop. Ze zijn namelijk ideaal om een giftcard of geld in te stoppen en aan een jarige te overhandigen! Voor de volgende twee series gebruikte ik papiertjes van Stampin' Up. Deze kreeg ik van Margriet bij verschillende bestellingen die ik bij haar deed en ze lagen te wachten op het juiste moment om gebruik te kunnen worden. Nu dus! Met de vijf kleine velletjes, kwam ik op een klein restje na precies uit met het papier om drie kaarten te maken. Daar hou ik van! 

Ik heb voor deze varianten de inkepingen in de voorste flap achterwege gelaten. Eigenlijk doordat ik bij één van de kaarten een rekenfout had gemaakt waardoor de voorste flap te kort was geworden. Door de inkepingen weg te laten, valt dat foutje niet op. Dus bij de overige kaarten (waar ik de maten wel goed deed) heb ik de inkepingen ook maar weg gelaten.





Gebruikte materialen:
- Papier: Stampin' Up
- Tekst: Joy!Crafts

18 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk zeg! En ik vind het ook zo tof om zoveel mogelijk kaarten uit een paar papiertjes te maken, dus ik kan me heel goed voorstellen dat jij daarvan houd!
    Het papier is echt supermooi! En de kaarten ook!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een prachtige serie kaarten geworden. Het papier is supermooi en zeker de combinaties die je ermee hebt gemaakt. De teksten zijn perfect van formaat en passen er precies bij!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg gave series, en zeker nog leuker omdat ze van verschillend papier gemaakt zijn. Mooie stempels ook! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Is dit de productie waar je moeder het gisteren over had op haar blog? Mooie hoeveelheid bruikbare kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Haha ja, ik had deze 6 kaarten en 6 labels gemaakt en zij die twee verjaardagskaarten op haar blog.

      Verwijderen
  5. Leuk papier en heel leuke combinaties! echt een mooie collectie.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zijn super leuk ! Bij mij liggen de papiertjes van Margriet ook nog te wachten op een bestemming ....
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, jij bent hard bezig geweest, ze zijn superleuk, met al die verschillende papiertjes.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker een leuk modelletje! Heb je vorige posten ook even bekeken, zo heb je idd weer lekker een voorraadje voor jezelf gemaakt. Ziet er leuk uit allemaal.
    Lekker een snij apparaat!! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk met al die verschillende papiertjes! Goed model, dus daar moet je zeker een voorraadje van aanleggen :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn echt superleuk! Met en zonder inkepingen. Handig een voorraadje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!!! Ben erg benieuwd wanneer je de afmetingen gaat verklappen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Snij een lange strook van 10,5x28 cm (een A4tje in de lengte door midden). Ril op 5cm en op 18,5 cm. Hierdoor ontstaan drie vlakken (van 5cm, van 13,5cm en van 9,5cm). Vouw het papier en beplak de gewenste delen met papier. De binnenkant van de kaart heb ik niet in zijn geheel met dessinpapier beplakt om papier te besparen, ik heb tot net over het randje van de onderste flap beplakt. Klaar! Voor de versie met de inkepingen: maak in de voorflap (gedeelte van 9,5cm) op 3cm en 7,5cm een inkeping met de Envelope Punch Board. Succes!

      Verwijderen
  12. Schitterende kaarten met een mooie kleurencombinatie. Het is model is inderdaad heel leuk én handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Onwijs leuk die pocket kaarten! Mooie kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke serie! Vooral die onderste kleurtjes vind ik helemaal leuk!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!