zaterdag 23 mei 2015

Bruiloft Marloes en Marieke

Iris, welkom als nieuwe volger!

Gisteren trouwde een collega van mij met haar grote liefde. Vlak daarvoor zag ik een leuk model kaartje bij Bij Oma Dee, gemaakt door Judith. Precies op tijd dus voor mij om het model na te maken (in een vereenvoudigde versie), zodat ik het getrouwde stel een vrolijk trouwkaartje kon sturen. Alle papiertjes komen uit een leuk blok van Simple Stories. Het lintje zit alleen aan de voorkant vastgeplakt onder het 'kaartje'.





Gebruikte materialen:
- Papier: Simple Stories (Enchanted)
- Glitterletter: Zeeman
- Letterstickers: HEMA
- Lint

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er vrolijk uit!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en heel feestelijk, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig! Dit model is ook als eenvoudige versie sprekend. Leuk gemaakt, Miranda.
    Welkom thuis in Nederland. Hopelijk heb je veel zon en warmte meegenomen, hebben wij hier wel nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een leuk model. Mooi gedaan met de super leuke papiertjes van Simple Stories!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ideaal model! Staat bij mij ook op de to-do-lijst! Leuk met die namen zo!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!