zondag 22 mei 2016

Sticky Sunday #28

Welkom op deze Sticky Sunday! Vandaag meerdere kaartjes met het allerleukste spul dat bestaat: washitape.

 Nieuwe verjaardagskaarten moesten er komen, mét washitape. Paars gebruik ik niet zo vaak, dus daar moest maar eens verandering in komen. Het was even zoeken naar rolletjes die ik er fijn bij vond matchen, dat werden groene varianten:



Nou ja, toen was ik zo lekker bezig... dus ik ging nog even door. Met dezelfde opzet plakte ik verder met alleen maar groene washitape want er moesten ook nieuwe beterschapskaarten komen. Doordat ik zoveel rolletjes heb, kan ik zelfs met de kleur groen heel veel variaties maken! Héél fijn is dat! Ik maakte er meteen maar nog eentje met nog een andere opzet:



Ik word nog steeds zo blij van eenvoudige washitapekaartjes!

 Vriendjelief was ook nog jarig, voor hem knutselde ik een pocketmodel in elkaar. Binnenin vond hij (nog te bestellen) kaartjes voor de musical The Lion King. Hij is niet zo een musical-mens, maar hij zei altijd: als The Lion King weer als musical komt... nou, tadaaaaa!


 Komende week is mijn derde en tevens laatste vakantie week. Ik had verwacht meer te knutselen, maar uitslapen, uitrusten, leuke dingen doen, dingen regelen voor de bruiloft en geklus stonden ook in de planning. ;-) In ieder geval nog even een week lang lekker rommelen!

Fijne zondag!

Gebruikte materialen:
- Washitape: Action, HEMA
- Tekst: Els Brigé ('t is je verjaardag)
- Papier: Forever Friends
- Pailletten
- Nietjes

26 opmerkingen:

  1. Heey Miranda,

    gave washikaartjes heb je weer gemaakt!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Miranda wat zijn ze waanzinnig leuk :)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig...:-), leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Miranda,
    Ik vind het allemaal supermooie kaartjes!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Miranda wat heb je weer leuke kaartjes gemaakt! Toffe washi- inspiratie weer, bedankt daarvoor! En ook je envelopkaartje (+ inhoud!) is heel gaaf! Heb zelf dit weekend mijn nieuwe washi tape ontvangen, die ik had besteld. Dus plakplakplak binnenkort snel ermee aan de slag! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn weer leuk Miranda! Nog een fijne laatste week vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,
    wat een gave serie kaarten, ik ben helemaal weg van die met de paarse washi-tape. Een hele leuke kleurencombinatie vind ik.
    Geniet nog van je vakantie-weekje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer super uit Miranda. En the Lion King gaaf!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je legt ons weer heerlijk in de watten, met deze super leuke serie sticky kaartjes. De laatste 2 zijn zó onwijs stoer.
    Het is heel herkenbaar hoor. Dan heb je je voorgenomen om lekker veel te freubelen in je vakantie, maar uiteindelijk kom je er dan bar weinig aan toe. Maar zo te lezen had je ook nog het één en ander te doen.
    Geniet nog van je laatste week, voor je het weet is het weer maandag.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt je weer lekker uitgeleefd met washi tapejes! Leuke kaartjes, stuk voor stuk. De combinatie paars en groen is een mooie. Geniet nog van je laatste vakantieweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou van paars en groen, goeie combi! Geweldige sticky kaartjes, je hebt er meteen maar een aantal gemaakt! Succes met regelen en nog gezellige dagen, enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Miranda, heerlijk om weer met washi tape aan de slag te gaan, hè. Ben er ook weer mee aan de slag bezig. Vrolijke kaartjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn weer leuk! Grappige variatie met zo'n extra stukje papier en een nietje. En ja, ik word ook blij van washi-tape kaartjes. Andere kaartjes met meer aandacht zijn ook gaaf, maar washi is zo heerlijk snel dat ik daar blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toffe reeks washikaartjes weer
    en ook je andere kaartjes zijn reuze!
    geniet van je laatste vakantieweek!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuke kaartjes, ook voor je aanstaande leuk gedaan! Geniet nog even van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je washitape kaarten blijven erg leuk! Mij spreekt vooral de paars/groene variant aan. Ik wens jullie alvast veel plezier bij The Lion King! Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je verloofde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten! Gave combi dat paars/lila met groen en je opkikkertjes zijn ook erg geslaagd! En ja, prima cadeau, zeker als je zelf ook mee gaat naar de musical ;-)
    Geniet nog van je vakantieweek!!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt! Ook de cadeau-kaart is erg leuk geworden Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat groen met paars vind ik een geweldige combi! Ga je deze kleuren vaker gebruiken, of was het een eenmalige actie? Nog gefeliciteerd met je vriend! Leuk om zo de toegangskaarten te geven, geniet er tot samen van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik vind deze kleuren samen erg leuk, dus het is zeker niet voor het laatst. Maar andere kleuren zal ik er toch sneller bij pakken, dat wel. :-)

      Verwijderen
  20. De kleur paars met het groen combineert echt prachtig en je kaartje is een plaatje! Ook de rest van de kaartjes en zeker ook die voor je jarige vriend zijn gaaf! Leuk cadeau ook voor hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk zijn je kaartjes weer!!! En die stempel van Els Brige blijft gaaf. Heb jij de stans ook?? Ik ben zelf nog steeds aan het knippen.
    Geniet lekker van je laatste weekje!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, de stand is super handig bij dit lange woord. ;-) Bij de babyteksten en beesten heb ik de stansen niet genomen, dat is nog wel te knippen, maar bij Hoera en Gefeliciteerd vind ik de stansen toch wel eeeeerg fijn!

      Verwijderen
  22. Wow....wat heb je super GAVE kaartjes gemaakt Miranda....ik vind ze allemaal heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw! Mooi! Vooral die met paars en groen.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke washikaartjes zijn dit weer geworden! Vandaag sluit ik me ook aan bij jouw Sticky Sunday-initiatief (eindelijk komt het er eens van). Ik heb me helemaal door jouw kaartjes laten inspireren: http://notabeneletters.blogspot.be/2016/05/een-jongen-its-boy.html
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!