zaterdag 27 juni 2015

Themadag #57: Four feathers

Na de stempelsessie voor DEZE labels, ging ik nog even door met de 'Endless Birthday Wishes'. Ik wilde ze ook nog even combineren met m'n andere favorietjes: de veren. <3 Dit eerste kaartje wil ik graag inzenden voor de challenge bij CAS on Sunday #61- one layer:


En toen de veren toch op tafel lagen, pluisde ik mijn Pinterest-borden nog even door en vond ik DIT leuke idee van Karen Thomas. Veertjes in een cirkel!



Ik ben dol op de combinatie van al mijn SU-inkten, de blauwe en paarse heb ik pas aan mijn collectie toegevoegd en ze matchen super bij de andere zachte kleuren. Ik heb eerder al nog een serie gemaakt met deze vrolijke kleuren, het resultaat daarvan laat ik binnenkort zien!

Gebruikte materialen:
- Veren: Stampin' Up (Four feathers)
- Engelse teksten: Stampin' Up (Endless birthday wishes)
- Nederlandse teksten: Eline Pellinkhof


18 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda, wat een super leuke kaartjes! Mooi zo die veertjes met die teksten erop gestempeld! Erg leuk gedaan! Bevallen de inkt-pads van stampin up? Zit nl.zelf ook te overwegen om er wat aan te schaffen! Vind de kleuren erg mooi! Fijn weekend! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi! Dank je wel! Ik vind de inktpads erg fijn i.c.m. de stempels van SU of andere rubber stempels. Als ik de inkt gebruik met clear stamps van andere merken, stempelen ze iets minder strak dus voor die stempels gebruik ik andere inkt.

      Verwijderen
    2. Ok, bedankt voor je reactie! Ga ik ook maar wat stempels mee bestellen, Hahaha, geen straf!

      Verwijderen
  2. Ze zijn echt supertof geworden! En de kleuren passen echt heel mooi bij elkaar!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mooi, ook de kleurtjes die je gebruikte!

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Woww jij kan echt overal iets mee zeg,
    wat een te gek gave kaartjes weer ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie combinatie die veertjes en die prachtige kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je meedoet bij CAS on Sunday, met je geweldige kaartje! En indrdaad, wat combineren de kleuren van SU mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes zeg! Ik vind vooral die veertjes in cirkel heel tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk en lekker vrolijk!!
    Wat een leuke profielfoto van je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Die verencirkel is erg mooi! Misschien leen ik je geleende idee ook wel een keer.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, veertjes zijn superleuk! Je one layer kaart is mooi, maar je verencirkeltjes vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten! En hihi, deze set heeft Alexander met zijn verjaardag gekregen. Hij is heel speels en goed te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi hoor en leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!