zaterdag 13 september 2014

Creaweekend

Gisteren was ik een dagje vrij, waardoor ik (samen met mijn standaard vrije donderdag) een lekker lang weekend heb nu. Hoe kan je die beter invullen dan een bezoekje te brengen aan een knutselbeurs? Ik ging met mijn moeder op pad naar 't Creaweekend in Rijswijk. Centjes van de verkoop van mijn kaarten ging mee, om lekker uit te geven aan nieuwe knutselspullen. (Uiteraard gingen de opbrengsten van de maand september niet mee - die doneer ik aan de WE-foundation deze maand. :-) )


Links boven: praktische spullen zoals zwarte en grijze inkt van Stazon, extra sticky tape in verschillende breedtes, magneetvellen voor het opbergen van mijn snijmallen, een stempelmatje en wiebeloogjes.

Rechts boven: spulletjes van ZieZo Knutsels. Papier, inkt, vingersponsjes, lint, houten stempels, clear stamps, embossingpoeder, kraftzakjes, jute en labels.

Links onder: Twee paperpads, stoere brads, drie smalle snijmallen die een leuk randje geven, 
te leuke paperclips met tekst en een wolkjes-stencil.

Rechts onder: heel veel stempels! Ik ben toch gezwicht voor het leuke alfabet van Eline (hoofd- en kleine letters), en ja... de rest kon ik ook niet weerstaan.

Oh, ik vergat de kartonribbelaar op A4-formaat er bij te zetten, oldscool ribbels maken. Het is een hele, hele flinke buit. I know. Maar ik ben er helemaal mee in mijn nopjes! Tot snel!

13 opmerkingen:

  1. Shoppingfoto's! I like!
    En ik ben stiekem een beetje jaloers op al die leuke beurzen bij jullie. Hier in België valt dat een beetje tegen, wat ik compenseer door mij online te laten gaan, haha!
    Je hebt echt hele leuke spulletjes gekocht! En van je nieuwe alfabet ga je geen spijt krigen neem dat van me aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aankomend weekend in Hasselt een grote hobbybeurs..

      Verwijderen
    2. Klopt! En tot 2 jaar geleden ging ik daar elk jaar heen. Maar daar staan vooral andere hobby's en een vijftal kaartenkraampjes. En zij verkopen spullen van marianne, joy en magnolia's. En die dingen koop ik al in het winkeltje bij mij om de hoek (in Nederland, haha) Als ik dan zie dat jullie beurzen hebben enkel over kaarten maken met allerlei leuke workshops en nieuwe merken om te ontdekken, ja, dan ben ik erg jaloers ;-)

      Verwijderen
  2. heey miranda,

    veel plezier met je geweldige nieuwe spulletjes!!! ben benieuwd wat voor moois je er allemaal mee gaat maken.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat belooft wat voor de komende weken! Kom maar op met de kaarten gemaakt met deze spulletjes! Heerlojk zo'n lang weekend, genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke buit! Als je daar geen inspiratie van krijgt, weet ik het ook niet meer... ;). Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er goed uit, een mooie buit! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het altijd leuk om te zien wat anderen shoppen haha. Je bent goed geslaagd, enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat heb jij heerlijk geshopt! Leuke spulletjes heb je gescoord, ben benieuwd naar de resultaten!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je veel leuke dingen gekocht, ik kijk al uit naar de dingen die je ermee gaat maken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om van je kaartengeld weer nieuwe knutselspullen te kopen! Goed geshopt volgens mij ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke leuke handige welkome hebbedingetjes;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat heb je heerlijk geshopt, mooie buit! Ben heel benieuwd naar de creaties die je ermee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!