woensdag 25 januari 2012

Foto's uit mijn 'archief'

De mensen die mijn creaties al langer volgen, zullen in deze blog van vandaag geen nieuwe kaarten zien. Ik zal regelmatig nieuwe kaarten op deze blog zetten, maar het lijkt me ook leuk om nog wat 'oud' materiaal met jullie te delen. Gewoon om te laten zien wat mijn stijl van kaarten maken is en wat ik zoal al heb gemaakt. De kwaliteit van de foto's is helaas niet altijd even goed, maar doordat ik de kaarten al verstuurd of verkocht heb, kan ik helaas ook geen betere foto's meer maken.

 
 Allereerst wat kaarten met het thema 'bruiloft'. Helaas maak ik zelf niet regelmatig een bruiloft mee, maar gelukkig zijn er nog steeds heel wat mensen die in het huwelijksbootje treden waardoor ik huwelijkskaarten voor anderen kan maken. De kleuren wit en rood vind ik erg mooi en toepasselijk voor deze gelegenheid, deze kleuren komen in de meeste kaarten terug zoals je ziet. De goedkope, maar erg leuke 3d stickers van de Action komen altijd heel goed van pas!

Dan mijn favoriete gelegenheid voor het maken van een kaart: de geboorte van een kleintje. Er is zoveel materiaal beschikbaar, waardoor je alle kanten op kunt voor zowel een jongens- als meisjes kaart.


 Nu zal ik niet mijn gehele collectie uploaden, dan blijven we aan de gang natuurlijk. ;) Maar hieronder nog wat overige kaarten die ik zelf leuk gelukt vind.





  Tot zover mijn 'archief'. Tot de volgende blog!


2 opmerkingen:

  1. wat een supper kaarten allemaal
    deze baby kaarten vindt ik erg gaaf
    mag ik vragen welke maat kaarten jij maak ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Natuurlijk mag je dat vragen. Mijn kaarten zijn vaak 13,5 x 13,5. Ik gebruik langwerpig karton van 27 x 13,5 cm, deze snijd ik voorzichtig doormidden.

      Verwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!