zaterdag 9 december 2017

Themadag #105: Zwart/wit

Na de babykaarten in de traditionele kleuren roze en blauw, vandaag een uniseks serie. Stoere varianten door het gebruik van enkel zwart en wit. Ok, en hier en daar een vleugje zilver! Slechte fotokwaliteit weer, het is helaas niet anders. Ik heb weer lekker gerommeld met clean and simple kaarten en mijn washitapejes! Ook de te leuke stempelset van MFT met teksten lagen op tafel:






Dit waren de laatste kaarten die ik heb gemaakt vóór de geboorte van Levi. Na een aantal weken wennen kan ik zeggen dat het heel goed gaat. Ik kan inmiddels tijdens zijn slaapjes (mits hij mij niet verrast met wakker worden na een half uur ;-) ) de rust vinden om weer te knutselen, dus ik kan binnenkort ook weer nieuw materiaal laten zien! Foto's maken, bewerken en een blogbericht schrijven neemt veel tijd in beslag, dus ik moet ook hierin weer een balans vinden. De tijd die ik hieraan kwijt ben, steek ik liever in kaartjes máken. Via Instagram laat ik wel regelmatiger kaartjes en achter-de-schermen-foto's zien. Mocht je het leuk vinden om dat te volgen: @mirandascreaties . Ik blijf bloggen het leukste vinden, maar ja... even een fotootje plaatsen op Instagram gaat nu eenmaal tien keer sneller!

12 opmerkingen:

  1. Heel toffe serie, gaaf in zwart/wit! En fijn om te horen dat het goed met jullie gaat, geniet van jullie mannetje.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf zeg! Mooi hoe dit zwart-wit ook zo goed werkt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie kaarten in het zwart/wit, en met de washi tape! Leuk te lezen dat alles goed met jullie gaat. Geniet ervan het gaat allemaal zo snel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chique serie zeg.
    Mooi en gewaagt dat zwart wit voor een baby.
    En hier en daar wat zilver maakt het nog mooier.

    Ik blog tegenwoordig via mijn telefoon!!
    Maak dus ook de foto's via mijn telefoon en binnen no time staan ze op mijn blog.
    Berichtje erbij schrijf ik ook via mijn telefoon.
    Daarbij let ik niet op de kwaliteit van de foto......ik snij ze hier en daar wat bij, maar verder plaats ik ze gewoon zonder bewerking.
    Ik blijf het bloggen namelijk ook zo leuk vinden, dus kies ik meer voor "snel" dan voor "goeie kwaliteit foto's".

    Voel je vooral niet verplicht om te bloggen!! Genieten van jullie mannetje en genieten van de vrije tijd die je hebt om kaarten te maken is veel fijner voor jezelf, dan je steeds bedenken dat je nog "MOET" bloggen, want dat is dus echt niet nodig en niet ontspannen😊

    Enne.....ik blijf op de hoogte van je mooie kaartjes, want via Instagram volg ik je al een hele poos😊😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet vooral van je kleine manneke Miranda....het is zo leuk he?
    Je kaartjes zijn prachtig!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een themadag naar mijn hart ;-) Het zijn stuk voor stuk superleuke pre-Levi kaartjes. Heel benieuwd of je nu als moeder ineens een heel ander soort kaartjes maakt, hihi. Gezellig dat je toch af en toe blogt, ondanks dat het best veel tijd kost.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed om te horen dat je je draai gevonden hebt. Moederen en knutselen gaat niet altijd goed samen.
    Ik volg je op instagram, ben toch heel nieuwsgierig naar wat je maakt.

    Groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Lekker stoer in zwart en wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke reeks. Ik blog net als Daphne via mijn telefoon. Tijd om achter de Pc te zitten heb ik niet met 4 kids. Ik maak ook de foto' s met mijn gsm. Tussendoor schrijf ik berichtjes en blog ik. Ik vind bloggen gewoon te leuk, instagrammen doe ik af en toe. Maar ik snap wel dat je er nu geen tijd voor hebt...
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke en stoere kaarten Miranda. Ik hou van zwart/wit, maar dat wist je al. Heel herkenbaar hoor dat een foto plaatsen op IG nu eenmaal veel sneller gaat. Maar verhaaltjes schrijven en lezen zijn ook zo leuk hè en geeft eigenlijk wel een 'persoonlijker' contact. Succes met alles en ik kijk uit naar je nieuwe creaties.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave serie Miranda!! Ik ben vooral fan van de eerste. En groot gelijk hoor. In eerste plaats genieten van je kleine ventje en eventueel als er tijd is lekker kaarten maken en als je tijd heb dan wat plaatsen. Komt wel weer hoor.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!