zondag 31 december 2017

Thanks

Dit jaar helaas geen jaaroverzicht door tijdgebrek en andere prioriteiten, maar wel een berichtje met een kaart!

Deze kaart maakte ik voor Linda, met de snijmallen die zij voor mij had besteld (zie vorige blogpost). De tekst op de kaart is echter ook van toepassing op jullie: THANKS voor het volgen van mijn pagina, jullie bezoekjes en jullie lieve, enthousiaste reacties! Bloggen blijft een gezellig medium, ik hoop er in het nieuwe jaar ook weer tijd voor te hebben.


Ik waardeer het enorm dat jullie mij zo trouw volgen, ook wanneer het kaarten maken en laten zien even op een lager pitje staat (Levi is zo een fijn en mooi ventje! šŸ˜)

Ik hoop jullie in 2018 weer te kunnen verblijden met nieuwe creaties! Voor nu wens ik jullie een hele gezellige jaarwisseling en al het moois voor het nieuwe jaar. 

Liefs!
Miranda

12 opmerkingen:

  1. Het is gewoon leuk om jou en je creaties te volgen!
    Ik wens je een heel mooi en creatief jaar toe en dat je maar veel mag genieten van Levi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeiiii, die zijn gaaf, die grote letters! Misschien ook maar eens op zoek gaan naar deze op Ali ;-) Echt een geweldige kaart is het. Ik wens jou samen met je man en de kleine Levi alle goeds voor het nieuwe jaar! Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart !!!!!
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor the family !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, al dat zwart met een beetje felroze. Voor jou en je familie een fijn eindejaar en het allerbeste voor 2018 gewenst!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Ali is best wel leuk.... ;-)) en je kaart ook! Gaaf kaartje en wie weet volgend jaar wel weer een overzicht. Alles op z'n tijd toch?!
    Een eerste oud en nieuw met z'n drietjes. Geniet ervan! En al het goeds voor 2018!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze kaart, die grote letters zijn super. Fijn eindejaar en een geweldig 2018 voor jou en je gezin.
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, zo stoer, die grote letters! Voor jou en je mannen een hele fijne jaarwisseling en een heel mooi 2018! En...kaartjes maken en bloggen komt wel weer, geniet van je lieve kleine Levi! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die eerste periode moet je gewoon genieten van je kleintje ( en bijrusten tijdens de middagdutjes ☺)
    Dat knutselen komt vanzelf weer.
    Trouwens ik kreeg met Kerst ook de stickers van de Hema( ik had het laten vallen dat ik ze zo leuk vind, maar genoeg knutsels heb, mijn dochter is ze stiekem gaan halen ). Ik maakte er al wat kaartjes mee, ze verschijnen op Stickey Sundays. Ook jij thanks, je hebt me al vaak geinspireerd!
    Een mooi 2018 voor jullie drietjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Miranda, wat een gave kaart! Wil je bij deze ook een hele fijne jaarwisseling wensen! Heel veel geluk en gezondheid voor jullie drietjes in 2018! En geniet jij nou maar lekker van je kleine mannetje het Bloggen komt wel weer! Veel liefs, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beste wensen voor het nieuwe jaar! Wat een gave, stoere kaart heb je gemaakt, erg tof!
    grtz. COlien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart.
    Ik vind vooral het knal roze detail zo leuk erbij.

    Voor jullie ook het allerbeste en veel gezondheid, geluk, liefde en creativiteit voor 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave stansen en je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
    En ook nog de beste wensen voor 2018!! En lekker genieten van kleine Levi.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!