dinsdag 8 augustus 2017

Themadag #101: Sterkte

Afgelopen zondag had ik, na een aantal drukke dagen, een dagje niksen gepland. En ik blij: ik kreeg spontaan knutselinspiratie en -energie! Omdat mijn verkoop-voorraad van sterkte-kaarten helemaal op was en er heel veel vraag naar is, besloot ik deze categorie aan te vullen. En dat ging als een speer!

Eerder gebruikte ik voor deze categorie kaarten al een blokje papier van Maja Design (zie HIER, HIER en HIER). Een gevalletje #useyourstuff weer, want deze eerdere kaarten maakte ik in 2014 dus het papier heeft een poosje op een nieuwe knutselsessie moeten wachten... Ik vind veren vaak heel mooi op sterkte kaarten en ik vond nog niet-gebruikte veren (eens een keer gekocht bij de Xenos) in mijn voorraad, dus die twee dingen combineerde ik.

Ik begon met uitgebreidere kaarten gevuld met papier, met de restjes die ik elke keer overhield maakte ik weer een nieuwe kaart. De kaartjes werden steeds meer CAS, om uiteindelijk twee kaarten te maken met alleen maar een veer en tekst! Ik laat ze hier onder alle tien (ja TIEN, op één dag!) zien. De kleuren komen niet helemaal goed overeen, ik heb een nieuwe telefoon/camera waar ik nog even de juiste instellingen moet vinden om de mooiste foto's te kunnen maken.

Onder de kopers van mijn kaarten zijn zowel liefhebbers van gevulde als CAS kaarten, dus er is nu weer wat keuze voor verschillende smaken. De eerste drie zijn alweer verkocht, dus wie weet binnenkort weer een nieuwe serie sterkte-kaarten!

Klik op de foto voor een betere weergave.






Ik hoef deze week nog maar drie dagen te werken, dan heb ik zwangerschapsverlof! Ik ben nu 33 weken zwanger en ga op tijd met verlof (met 34 weken dus), aangezien ik best fysiek werk heb. Tot nu toe verloopt alles goed en heb ik niet veel klachten, al het extra gewicht zit mooi op mijn buik. Aan mijn verlof plak ik nog vakantie en ouderschapsverlof vast, waardoor ik ruim vijf maanden thuis ben om van de komende spruit te genieten. Een heel gek idee om zo lang afwezig te zijn van mijn werk, maar ik vermoed dat ik mij wel ga vermaken. ;-)

Gebruikte materialen:
- Papier: Maja Design
- Echte veren: Xenos
- Papieren veren: snijmal Stampin' up (Four Feathers)
- Tekst: Joy!Crafts
- Pailletten

23 opmerkingen:

  1. Zoooo Miranda.....je lijkt wel een machientje...haha!
    Wat heb je prachtige kaarten gemaakt zeg.....heel mooi gedaan!
    Misschien blijven er wel een paar ideetjes in mijn hoofd hangen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie! Erg geschikt als sterkte kaart. En nu bijna met verlof... lekker joh! Het zal gek zijn om zo lang thuis te zijn, maar het is ook wel heel fijn dat je niet al te snel aan het werk hoeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke productie!
    En goede vooruitzichten. Heel fijn dat je zo lang bij je kleintje kan zijn!
    Die eerste maanden zijn echt genieten met zo' n hummeltje in huis ( maar natuurlijk ook best vermoeiend ☺ )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie reeks sterktekaarten!
    Geniet van je zwangerschapsverlof en van de eerste maanden thuis met je kleine spruit!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een productieve dag, heel mooie kaarten! En wat fijn dat je bijna van je (heeeerlijk lange!) verlof mag gaan genieten! Ik heb vandaag te horen gekregen dat 17 november mijn laatste werkdag wordt :) voor ik het weet is het ook zover haha! Geniet ervan en hopelijk heb je (met name de eerste weken) lekker wat knutseltijd, -zin en -energie! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie serie sterktekaarten heb je gemaakt, en dan meteen maar 10 tegelijk! Geniet van je zwangerschapsverlof, en daarna met je baby. Die maanden zullen snel voorbij gaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent goed bezig geweest! Je hebt een mooie voorraad gemaakt. Prachtige kaarten! Geniet van je verlof. Ik hoop voor je dat alles met de kleine straks goed mag gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende serie kaarten, echt heel mooi!
    Lekker dat je zolang verlof hebt, geniet er maar van voor je het weet is het weer voorbij!

    groetjes van ASnk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige serie kaarten! Ik hoop dat je volop kan genieten van je zwangerschapsverlof! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie serie kaarten laat je zien Miranda. Dat is een flinke uitbarsting van inspiratie geweest..LOL Geniet van je zwangerschapsverlof...nog even rust en daarna nog lekker lang genieten met je kindje. Fijn hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige serie.
    Op Insta had ik al div kaarten gezien, maar zo hier de hele serie.....echt heel mooi.
    Geniet van je verlof, fijn hoor, Zo mag vrij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Miranda, mooie serie kaarten heb je weer gemaakt. Erg mooi zo met die veren. En dan nu lekker gaan genieten van je verlof!! Fijn dat je zo lang vrij bent, kan je lekker gaan genieten van je kleintje straks! En nu misschien wat knutselen! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie serie, fijn zo'n productief dagje. Ik snap dat ze snel verkopen, het zijn erg stijlvolle kaartjes. Fijn dat je zwangerschap goed verloopt en dat je bijna met verlof mag, geniet ervan!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig weer hoor!
    ZO jij zult je vast prima vermaken al die tijd ;)
    Geniet ervan.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie CAS serie, mooie zachte tinten ook! Heerlijk joh, je ziet er natuurlijk naar uit! Geniet van je verlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige serie met sterkte-kaartjes, knap zoveel kaartjes op één dag. Heerlijk dat je zwangerschap zo voorspoedig verloopt. Geniet strakjes van je zwangerschapsverlof en nog veel meer daarna met de kleine.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Miranda,
    wat een gave serie! Veren doen het altijd goed op condoleance kaarten. Dus dat ze goed verkopen verbaast mij niets. Dus nog een week en dan genieten van wat komen gaat en wat straks is! Zo leuk!! Geniet ervan hoor! Het is een heel bijzondere tijd, vooral bij de eerste.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het weer laat ons vanmiddag in de steek hier in Frankrijk. Mooi moment voor een tweede vakantieblogrondje. Bij jou kom ik nou niet bepaald een serie tegen waar mijn humeur van opknapt, hihi. Maar mooi en gevarieerd is jouw condoleance-serie beslist! Wat heerlijk, bijna verlof! Geniet nog van de tijd met z'n twee en geloof me, die vijf maanden zullen omvliegen. Au revoir! Nou moet ik ineens denken aan onze meiden. Toen ze klein waren en wij op vakantie in Frankrijk waren, konden ze nog geen 'au revoir' zeggen. In plaats daarvan zeiden ze 'ooievaar'. Past wel bij jou, deze anekdote ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het een mooie rustige hartverwarmende serie.
    Genieten hoe, tijdens je verlof!!
    Voor je het weet.....ach, dat hoor je vast van iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie serie sterkte kaarten. Die vind ik zelf altijd heel lastig om te maken.
    Geniet van je verlof en de laatste loodjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kaarten, altijd iets lastiger te maken.
    Een fijn verlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie serie kaarten Miranda, prachtig gedaan met de veren.
    En... bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog... deed me heel goed.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige serie kaartjes. Zo is je voorraad meteen weer op peil hihihi!
    Geniet van je zwangerschapsverlof!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!