zondag 23 juli 2017

Sticky Sunday #33: Feest

Een nieuwe Sticky Sunday met... nieuwe rolletjes washitape! Ik heb al eventjes geen nieuwe gekocht om meerdere reden (één daarvan is dat ik er al aardig wat heb ;-) ), maar toen ik dit setje zag liggen bij de Albert Heijn - ja echt - was ik gelijk verkocht. Er is een afdeling met schoolspullen bij de Albert Heijn waar allerlei leuks ligt. Onder andere dit setje washitape dus, ik nam ook de gouden glitterletters mee:


Voor leuke, goedkope enveloppen moet je bij de Action zijn. Er zijn weer nieuwe patroontjes, super leuk. Totaal niet nodig, maar te leuk om te laten liggen! €0,51 voor 10 enveloppen!


Met die tapejes ging ik dus aan de slag:




Met de sketch van bovenstaande kaart had ik een heeeeeele tijd geleden (misschien wel een half jaar?!) al twee kaarten gemaakt, ze lagen nog steeds onafgerond te wachten. Nu maar eens afgemaakt met pailletten en een tekststempel.



En nog eentje die lag te wachten op tekst en pailletten:


Ik heb inmiddels ook nog washikaarten met snail-mail thema gemaakt, deze zien jullie volgende zondag! Fijne dag!

Gebruikte materialen:
- Washitape: Albert Heijn, HEMA, Dille&Kamille, Action
- Pailletten
- Tekst: Avery Elle

17 opmerkingen:

  1. Da's leuke boodschappen doen ;o)
    En meteen super gave kaartjes ermee gemaakt. Ziet er allemaal super gaaf uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat blijft dat toch een heerlijk spul hè, dat washi tape.
    Leuke kaartjes hoor, je hebt meteen weer een flinke voorraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke reeks! Wat weet jij er toch telkens weer iets anders van te maken. Vandaag is het hier op de knutseltafel ook sticky Sunday. Nog niet op mijn blog, daarvoor moet ik mijn kaarten natuurlijk eerst helemaal afwerken. Haha, herkenbaar, dat ze half-af blijven liggen...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je complimenten Nele! Leuk dat jij vandaag ook aan het plakken gaat, ben benieuwd wat je gaat maken! Normaal maak ik kaartjes wel snel af, maar deze hebben echt heeeeel lang gelegen hihi.

      Verwijderen
  4. Hele gave kaartjes, stuk voor stuk erg leuk!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaarten heb je gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allemaal top !!!!!!
    En ja ....die enveloppen ....leuk ....
    heb ze ook en liggen keurig in de kast ....

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent weer lekker op dreef, ze zijn prachtig Miranda!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi!! Ik krijg er helemaal zin in om weer te gaan plakken alleen lukt het me deze vakantie niet goed. Te veel kids om me heen,dus haak ik een beetje, neemt niet zo veel plek in. Maar je hebt me wel geinspireerd!! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die tapejes zijn hartstikke leuk en zoals jij ze gebruikt natuurlijk helemaal geweldig. Het zijn stuk voor stuk weer leuke kaarten geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij kunt echt toveren met washi-tape Miranda.....wat een prachtige serie heb je gemaakt! Ik ga er een paar onthouden hoor.....zo leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sjonge, Miranda....Diny heeft gelijk! Superkaarten serie weer. Hoe je het bedenkt met dat tape. Ik denk dat je een redelijk grote AH moet hebben met schoolspullen. Ik heb hier nog niets gezien. Maar morgen moet ik toch even bij Action kijken denk ik...Mijn nichtje logeert hier en wil knutselen. Dan zijn die vrolijke enveloppen vast wel leuk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Matig internet, maar ook matig weer vandaag hier in Frankrijk en daarom toch maar een poging tot een blogrondje. Shit, hier natuurlijk geen Albert Heijn te vinden om deze toffe tapejes te kopen ;-) De enveloppen van de Action had ik gelukkig al buit gemaakt voor de vakantie, hihi. Kijk altijd als ik er ben of er nog leuke motiefjes liggen. Je washi kaartjes zijn allemaal even leuk. De sequins geven de kaartjes wat feestelijks. Alles goed met jou en je buik?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HEERLIJK!!!
    Die lange post met vrolijke tapjes en enveloppen. haha ik heb ook zulke enveloppen. Gebruik ze voor de heb net als jij ;) Inderdaad te leuk om te laten liggen. Ik ga die nieuwe ook snel scoren ze zijn leuk!! Bedankt dat je dat altijd met ons deelt.
    Benieuwd naar je snail mail :)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nee ik gebruik ze wel echt! Veel ook (mits ik kaarten niet vergeet te posten...). Ik heb alleen van de vorige printjes nog heel wat liggen, maar ik kon deze nieuwe ook niet weerstaan. Ik moet veel post gaan versturen dus! ;-)

      Verwijderen
  14. Ik zag ze al op Instagram, maar wilde hier ook nog even laten weten dat ik je kaartjes weer geweldig vind! En wat een toffe tapejes.. ik moet maar snel eens boodschappen gaan doen hahaha. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een mooie serie! Goud en kleuren, dat ziet er bijzonder gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!