zondag 18 juni 2017

Sticky Sunday #31: Silhouet

Joehoe, was ik weer! Gezellig dat je weer komt gluren op mijn blog. Bedankt voor alle super leuke reacties op mijn hernieuwde knutselvibe en mijn gemaakte kaartjes! Mijn buik groeit de laatste weken hard, de schopjes van de kleine zijn regelmatig goed te voelen en op wat vermoeidheid na gaat het eigenlijk heel goed. Heel fijn! Ik ben nu zes maanden zwanger en heb het gevoel dat de lichamelijke ongemakken door de groeiendr omvang van mijn buik snel gaan komen, maar dat zien we dan wel weer. ;-)

Ik heb de smaak helemaal te pakken en mijn hoofd loopt over met inspiratie. Vandaag laat ik twee kaartjes zien met mijn favoriete plakspul, de rolletjes hebben heel veel geduld moeten hebben de afgelopen maanden om echt goed gebruikt te worden. Maar voortbordurend op het silhouet van de hertjes uit mijn vorige bericht, wilde ik nu een zwart silhouet van het hertje. Zwart, wit en een knallende kleur. ROZE! Zet je zonnebril maar op, want hier komen twee knallende kaarten!



Ik heb ook weer oude materialen gebruikt voor de #useyourstuff challenge. De banner met de tekst is een kurken tekst die ik eens kocht bij de Wibra. Ik wilde hem echter zwart, dus ik pakte er een dikke zwarte stift bij om hem om te toveren. De HEMA-stickers op de tweede kaart heb ik ook al een hele poos in huis, maar had ik nog nauwelijks gebruikt.

Oude materialen gebruikt én twee nieuwe kaartjes waar ik zelf helemaal blij van word. Heerlijk!

Gebruikte materialen:
- Washitape: HEMA, Xenos
- Hertje: Eline Pellinkhof
- Teksten: Eline Pellinkhof
- Stickers: HEMA
- Fineliner: HEMA

16 opmerkingen:

  1. Heey Miranda,

    dat zijn 2 prachtige babykaarten geworden!!! Dat knalroze met zwart heeft wel iets, babykaarten hoeven niet altijd zachtroze te zijn.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke flitstende kaarten. Dat zwart steekt er mooi tegen af.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste had ik op Instagram al bewonderd, heel gaaf! De tweede is ook super, een echte Miranda :). Mooie kleuren zo bij elkaar en leuk om af en toe eens wat 'oude' spullen te gebruiken! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaartjes, echt top! Ze hebben iets liefs en toch zijn ze mega-stoer! Tof hoe je de kurken tekst heb verwerkt, helemaal passend bij de rest....
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaarten! Lekker fel en gezellig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word er ook blij van. Heerlijk dat je overloopt van de inspiratie spat er vanaf! Leuheuk.
    En wat ga je hard, of jullie eigenlijk ;-) 6 maanden alweer wauw. Hoop dat de mankementjes te doen blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, deze kaartjes knallen van mijn scherm af. Het geeft een heel leuk contrast, dat zwart en fluoroze.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die tweede kaart vind ik SUPER!! De eerste is ook leuk maar die tweede doet het helemaal voor mij.
    Fijn dat alles goed met jou en de baby gaat, heb je geen moeite met die hele warme dagen? je schiet in ieder geval al flink op, geniet er maar lekker van en probeer het maar heel bewust te beleven, je weet nooit of je het nog eens mee gaat maken (ik spreek uit ervaring, slechts 1 kind).

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ank! Tot nu toe kom ik de warme dagen goed door, ik ben vooral veel binnen hihi. En op mijn werk is het binnen ook goed uit te houden. Als ik naar buiten ga smeer ik mij goed in of zoek ik de schaduw op, met luchtige kleding gaat dat voor nu goed. Ja ik geniet er met volle teugen van, rondom het plannen van mijn verlof heb ik ook de insteek 'misschien overkomt een klein wondertje mij maar één keer' dus dat zit ook goed. Groetjes!

      Verwijderen
  9. Ze zijn helemaal CUTE Miranda! Leuk die fel roze tapejes met het zwart. Fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap, geniet er nog van.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw dit zijn echte tape kaartjes.
    Lekker vrolijk, speels en toch ook stoer. Heel tof!
    Geniet van de schopjes. Vanaf 6 maanden groeien die ukjes snel in je buik. Geniet ervan!( En ik geniet stiekem mee ☺)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke en mooie kaartjes !
    geniet maar lekker van je zwangerschap, nu gaat en staat de 'kleine' waar jij wil, later niet meer hahahaha ! succes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Miranda, supertoffe kaartjes heb je weer gemaakt! Mooie combi dat zwart met dat neon-roze!!! Heel gaaf! Geniet van je zwangerschap! Dat getrappel ga je straks missen! Fijne dag, groetjes Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn om te horen dat het goed met je gaat. En lekker dat je weer inspiratie hebt. Je kaartjes zijn goed gelukt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat het allemaal goed gaat en dat je geniet van je zwangerschap, zo'n eerste keer is heel speciaal! Je kaartjes met de neonkleurtjes en het schattige hertje zijn super, modern ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, knallende babykaartjes. Ook je serie die je woensdag liet zien is mooi geworden. Heerlijk om zo allerlei oudere spulletjes te gebruiken.
    Fijn om te lezen dat de zwangerschap goed verloopt en dat de inspiratie lekker bruist.
    Geniet van je zwangerschap.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!