maandag 24 april 2017

Nieuw kaartje + ontvangen post

Joehoe! Even een berichtje op te laten weten dat alles goed gaat, maar dat ik nog steeds weinig energie heb en dus niet aan knutselen toe kom. En als ik niet werk of slaap ;-) ben ik samen met mijn man aan het snuffelen of op pad voor allerlei leuke babyspullen. De wandelwagen staat in dozen te wachten totdat 'ie er uit mag, de slaapkamermeubels zijn van het weekend in elkaar gezet en verder zijn we lekker 'druk' met genieten en voorbereiden. Ik ben nu 4,5 maand zwanger, ik ben gewoon al op de helft! Er is eindelijk een klein bolletje te zien, daar geniet ik ontzettend van. Voor de rest gaat alles z'n gangetje, dus tot zover verloopt mijn zwangerschap prima.

Om toch weer even wat te laten zien op mijn blog, bij deze mijn laatst gemaakte kaartje die ik nog niet heb laten zien. Ik maakte hem halverwege februari (ieks, en ik maar denken dat knutselen pas op een lager pitje zou komen te staan als de baby er eenmaal is ;-) ).



Een neutraal kaartje met lekker opvallend geel. Nietjes, washitape, fineliner... voila!

In de tussentijd heb ik heel veel leuke kaartjes (en cadeautjes!) ontvangen van medebloggers, dit vind ik zo leuk dat ik ze ook hier even laat zien. Op mijn creatieve Instagram pagina kwamen ze al voorbij, dat account gebruik ik voor fotootjes 'achter de schermen'. Jullie kunnen vast aan de foto's al zien van wie het kaartje of cadeautje afkomstig is:




Dit super leuk versierde pakketje mét lief kaartje en mooie beren-rammelaar ontving ik van Mariken.



Kaarten van Nadine, Linda en Cornelie.



Kaarten van Daphne en Ellen.



Kaart én mini sokjes van GerJanne.

Uiteraard heb ik alle dames al bedankt voor deze leuke persoonlijke post! Echt een verrassing om te mogen ontvangen! Hopelijk tot snel weer met een nieuw kaartje, ik wacht het rustig af wanneer de energie en zin weer komen om te knutselen. :-) In de tussentijd gluur ik wel gewoon op jullie blogs.

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal en zwanger .... had het gewoon gemist...
    schande.... maar gefeliciteerd !!!!
    Geniet van deze mooie tijd !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom maar lekker gluren hoor! En vooral genieten van je zwangerschap. Als je je goed voelt is dat zo'n leuke tijd! Je kaartje is trouwens heel leuk!! Die vlaggetjes/vaantjes zijn een enig idee.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Ik denk veel aan je en in mijn gedachten maakte ik al een kaartje voor jou. Maar het is er nog niet van gekomen... veel te hard aan het oprommelen nu! Zwanger zijn is zalig, dat vond ik toch, ik had weinig ongemakken, geniet ervan! En maak er een gezellig nestje van! Xxx
    Oja... leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je je niet zo energiek voelt, is het logisch dat het knutselen even op een lager pitje staat! Geniet gewoon lekker van deze tijd, het knutselen komt wel weer. Bij mij staat het nu ook even op een lager pitje. Als de kleine een beetje ritme krijgt, gaat het vanzelf weer kriebelen om je creatief uit te leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te lezen dat alles soepeltjes verloopt. Zelf heb ik geen kindjes, maar ik kan me wel indenken dat het heel erg leuk is om lekker te shoppen voor de komst van deze kleine spruit.
    Het kaartje dat je ons vandaag laat zien is wel echt een leukerd.
    Hopelijk kunnen we (ook al is het misschien wel een beetje minder) nog wel blijven genieten van alle leuke creaties van jou hand.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat alles goed gaat en dat je ons op de hoogte houdt. Geniet vooral van de zwangerschap, de voorbereidingen met alle leuke spulletjes en de mooie kaartjes die hebt ontvangen. Leuk kaartje heb je gemaakt, grappig met die vlaggetjes.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker rustig aan doen en super genieten van alles wat er in je buik gebeurt! Die scrapzin komt vast wel weer. Leuk dat je hier ook nog eens al je creaties laat zien. Enne... ik ga nu even die foto van mijn kleding op mijn to do lijstje zetten (shame on me, mothers are busy women ;))

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grappig kaartje! Leuk gedaan.

    Blijf lekker genieten van deze bijzondere tijd!
    Het knutselen zal nog wel een tijdje op een lager pitje blijven staan, want met een kleintje word je echt geleefd en dat geeft helemaal niets want het is een bijzondere tijd die nooit meer terug komt. Knutselen komt vast wel weer.

    Leuk zeg dat je al zo heerlijk bent verwend met mooie kaartjes!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om weer wat van je te horen, geniet lekker van deze tijd, knutselen komt wel weer als je er aan toe bent en de energie er is. Wel een vrolijke babykaart met die gele vlaggetjes, leuk gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé a.s. mamma! leuk om weer wat van je te zien en even te volgen hoe het met je gaat. wat tof ook alle kaartjes en zelfs ook cadeautjes. Heerlijk van genieten en rustig aan! Groetjesss!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, de tijd vliegt als je het leuk hebt he. Die voorbereidingen voor een nieuw leven zullen ook wel heel wat tijd in beslag nemen, maar lekker spannend zo!
    Je kaartje is niet in de typische babykleurtjes, maar dat is des te leuker! Met weinig veel maken, daar ben je een kei in.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!