woensdag 15 maart 2017

Zwanger!

Ik kan fantastisch nieuws met jullie delen: ik ben zwanger!

Whieeeeehoeeee!


De afgelopen weken was het al iets rustiger op mijn blog en liet ik minder reacties achter (dat viel een aantal van jullie al op, bedankt voor de lieve mailtjes!). Ik was/ben erg moe en kom nauwelijks aan knutselen toe, maar mijn verminderde afwezigheid heeft dus een hele leuke reden! Nu ik de twaalf weken zwangerschap heb bereikt kan en durf ik eindelijk met jullie te delen dat er een kleintje op komst is in huize de Ridder.

De laatste knutsel die ik maakte was er eentje om op mijn werk bekend te maken dat ik zwanger ben. Er is een traditie om dan een pot met augurken op tafel te zetten, natuurlijk kreeg deze pot wat versiering! Ik koos voor mini augurken, gewoon omdat ik die extra schattig vind en omdat ik ze wel extra symbolisch vond als in 'een kleintje op komst'. Omdat ik bijna alleen maar vrouwelijke collega's heb, hing ik er ook een label aan met mijn naam zodat mijn collega's wisten van wie de pot augurken afkomstig was.


Het lieve beertje van Eline mocht de vlag met de leuke mededeling vasthouden. Omdat het deksel nogal kaal was, besloot ik met een hele flinke dot Tacky Glue een hele hoop muisjes vast te plakken waar het beertje middenin kon gaan zitten. Bij het vastplakken van de beer zag ik achteraf dat de houdbaarheidsdatum van de augurken precies aan de voorkant zichtbaar was... daar bood washitape uitkomst (het zal eens niet ;-) ).

Ik ga lekker verder zweven. Ik kan mij nog aardig inhouden met het aanschaffen van leuke babyspullen, omdat ik dat pas wil doen als ik het geslacht van de kleine weet. Wachten tot de bevalling is geen optie hoor, ik ben veel te nieuwsgierig daarvoor haha dus ik wil het graag al weten.

Tot ziens! Jullie merken vanzelf wanneer de knutsel-energie weer terug is. ;-)

Gebruikte materialen:
- Beertje: Eline Pellinkhof (collectable Panda/beer)
- Tekst: Craft Emotions

34 opmerkingen:

  1. Oh wauw!!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een ontzettend goed nieuws! Nu snap ik wat je bedoelde...hihihi. Ga er lekker van genieten en wat een super idee, een pot augurken op tafel zetten. Hilarisch, hoe komen ze erop! En wat heb je het ontzettend leuk versierd! Die beer is top en de muisjes erop met tacky glue...hahahaha enig!!!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk! Van harte gefeliciteerd! Hopelijk komt je energie snel weer terug en kun je er nog meer van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen je een sneakje liet zien van dit beertje dacht ik het nog! Van harte gefeliciteerd! Wat een leuke manier om je goede nieuws bekend te maken! Je hebt er een echt kunstwerk van gemaakt. Ik hoop dat je geen last hebt van allerlei kwaaltjes bovenop je vermoeidheid? Ik zou het ook niet aankunnen om het geslacht niet te weten 😂 Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk nieuws, van harte gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Gefeliciteerd Miranda! Ik heb het van de week nog gedacht toen ik die leuke babykaartjes bij je Moeder op het blog zag! Geniet van je zwangerschap! En een leuke aankondiging heb je gemaakt om het je collega's te vertellen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is toch een geweldige rede voor je "afwezigheid" hier.
    (Nogmaals) Gefeliciteerd en geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Gefeliciteerd!
    & wat een leuke aankondiging, heel mooi gemaakt.
    Geniet van je zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw das superleuk nieuws van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van .
    En een leuk idee om het zo aan te kondigen hihi.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yesssssss.... zwanger... gefeliciteerd!!! Wat superleuk, dat is echt geweldig nieuws! Wat heb je het op een oeiginele manier kenbaar gemaakt op je werk. Gaaf die versierde pot met mini augurkjes. Veel plezier op je roze (of lichtblauwe;-)) wolk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super, wat een geweldig leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd en geniet van de komende tijd. Dit is wel een hele leuke en originele aankondiging, leuk met het beertje bovenop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yes!!!
    Wat super gaaf Miranda, van harte gefeliciteerd hoor meis! stiekem hoopte ik er al een beetje op, dat je ons dit nieuws zou gaan vertellen ;-)
    Wat een heerlijke tijd ligt er voor je. Nog even door die vermoeidheid heen...
    Je hebt een super leuke aankondiging voor je collega's gemaakt, zo grappig die augurken!
    Geniet ervan hoor!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd. Ik wens je een hele mooie zwangerschap.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk nieuws, van harte gefeliciteerd en geniet lekker van je zwangerschap!
    Leuke traditie op je werk waar jij weer een heel leuk persoonlijk tintje aan hebt gegeven.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastisch nieuws,gefeliciteerd!!!! Leuke traditie op je werk, je hebt er een originele pot van gemaakt. Ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd! en wat een schattige pot augurken Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend leuk voor jullie Miranda.....van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws! en wat een leuk idee om het met een potje augurken mooi versierd op je werk bekend te maken! Ik wens je een mooie zwangerschap Miranda....en geniet van alle kleine momentjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Miranda, wat een fantastisch nieuws zeg!!! Gefeliciteerd hoor! Supergaaf! Geniet van je zwangerschap en neem lekker je rust als dat nodig is! Leuk gedaan zo die pot met augurken! Gaaf idee! Veel liefs, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte proficiat en een hele voorspoedige zwangerschap gewenst, geniet ervan! Je aankondiging is erg leuk en helemaal in jouw stijl, top!
    grtz.COlien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk!!! Gefeliciteerd, lekker van genieten!
    Gave traditie om het zo aan te kondigen.
    Een hele fijne zwangerschap,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Miranda,
    Wat een super leuk nieuws!
    En wat een grappige traditie om het op je werk bekend te maken...
    Succes (om niet alles te kopen wat los en vast zit) en veel plezier tijdens je zwangerschap ;)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat leuk, van harte gefeliciteerd, fijn genieten maar van je zwangerschap.
    leuk aangekondigd met zo,n pot augurken , geweldig!!!
    fijn weekend liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk Miranda!!! Van harte Gefeliciteerd hoor en geniet van je zwangerschap!
    Enige aankondiging op je werk zeg...de versierde pot augurken!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuk nieuws Miranda!!! Van harte gefeliciteerd. En geniet lekker van je zwangerschap. En we zien vanzelf of je energie weer terug komt om te knutselen. Je hebt ook veel andere leuke dingen die je nu moet/ mag doen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. OOoooo...wat een geweldige nieuws. GEFELICITEERD!! Inderdaad, ga maar heerlijk verder 'zweven'en genieten van je zwangerschap. Ik vind het leuk wat je hebt gemaakt. Hoe kom je op het idee. Echt leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd! Ik wens jullie een mooie en goede zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat superleuk voor jullie, van harte gefeliciteerd Miranda! Leuk die pot met augurkjes en het schattige beertje op de muisjes! Hopelijk is het vermoeide er snel af en kun je volop genieten van je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Miranda,
    Wat een leuk nieuws. Van harte gefeliciteerd en veel geluk met het creëren van een nieuw leventjes.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Echt superleuk voor jullie Miranda. En wat een originele manier van het aankondigen van de zwangerschap. Ik hoop dat je energie weer snel terug is. Geniet ervan.

    Liefs,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd Miranda met jullie zwangerschap!!!!!
    Wat een ontzettend leuk nieuws! Zo leuk hoe je dit bekend maakt, echt super leuk bedacht!!!!
    Ga lekker genieten van deze bijzondere tijd! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap en we zien wel weer wanneer de knutsel-energie terug is, nu heb je alle energie nodig voor die kleine in je buik!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gaaf van harte!!! Ik vind je blog erg fijn!
    Groeten annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik reageerde al op fb. Maar door de drukte hier heb ik dit leuke blogbericht gemist.
    Ik ben zo blij voor jullie! Ik heb 4 prachtige zwangerschappen en bevallingen gehad, waar ik graag aan terug denk. Ik vind het een heel bijzondere tijd. Geniet ervan!
    Ja soms zijn er wat ongemakken, ook als ze opgroeien.... maar moeder worden is een hele eer. Veel geluk en zweef maar wat, dat is heerlijk ☺

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!