donderdag 23 februari 2017

Fotoboek Jorrit

Ik heb eerder vier kaften van fotoboeken opgeleukt en op mijn blog geplaatst (zie ze in één klik HIER) en op de een of andere manier waren die blogberichten goede reclame. Ik krijg nog regelmatig mailtjes van voor mij onbekende mensen met de vraag of ik dat ook in opdracht doe. En ja, dat doe ik nog steeds (mits mijn tijd dat toelaat).

Eind vorig jaar kreeg ik een verzoek vanuit Friesland, voor het maken van een album waarin babyfoto's geplakt kunnen worden. Super leuk! Ik kocht in overleg een album en ging aan de slag met een lichtblauw boek als basis. Hierop mochten sterren komen en natuurlijk de naam en de geboortedatum van de kleine knul. Ik kreeg ook het geboortekaartje toegestuurd, waardoor ik het geheel nog persoonlijker kon maken. Op het geboortekaartje stond de naam namelijk in een hart en er waren voetjes te zien op de kaart, leuke ingrediënten die ik ook kon verwerken op de kaft! Na wat schuiven en foto's doorsturen kreeg ik akkoord en plakte ik alles vast met het volgende resultaat:





Gaaf toch, dat ik dit mag maken voor een ander?! Vlak daarna kreeg ik nog een verzoek van iemand anders, het resultaat daarvan zie je binnenkort op mijn blog.

16 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg, om aan zulke leuke opdrachten te mogen werken. Geweldig fotoboek is het zo geworden. Leuk ook dat er details van het geboortekaartje terugkomen. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me inderdaad wel leuk om zo'n mailtje van vreemden te krijgen. Ik zou hierbij wel meer schrik hebben om iets verkeerd te doen;-) Maar als jij zegt dat je pas geplakt hebt nadat ze het goed vonden, zit je wel goed. Je hebt het album prachtig versierd! Heel leuk ook dat je je inspiratie bij het geboortekaartje hebt gezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zo'n opdracht! Je hebt het prachtig gedaan. Daar waren ze vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk om zoiets te doen en natuurlijk een eer als anderen dat ook mooi vinden!
    Dit album ziet er prachtig uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk om zo'n opdracht te krijgen.
    Heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf! Wat ontzettend leuk om een verzoek te krijgen en dit dan te mogen maken voor iemand anders. Ben al super benieuwd naar het volgende album!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag je boek al op facebook! Zo mooi! Twee dingen om trots op te zijn, dat je gevraagd wordt om deze opdracht te vervullen, en het resultaat, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk resultaat, gaaf gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuk! En dat je vragen vanuit het hele land krijgt! Bijzonder!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend hoor, zo'n opdracht.
    Echt mooi verwerkt en door het gebruik van de details van het geboorte kaartje maak je het wel heel persoonlijk.
    Dit zijn de leuke dingen om te mogen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd gaaf als je zo'n opdracht krijgt en je opdrachtgevers blij zijn. Prachtig fotoboek voor Jorrit. Je leuke serie verhuiskaartjes had ik nog niet gezien en ook de mooie verjaardagskaartjes had ik gemist. Moet toch ook eens proberen om een serie te maken.
    lieve groetjes Angelqiue

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er super uit, gaaf dat het geënt is op het geboortekaartje! Leuk dat je dit mocht maken en dat ze er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is inderdaad heel gaaf om te mogen doen, zo'n persoonlijk album en dat is aan jou ook wel besteed. Ben benieuwd naar het volgende album.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!