dinsdag 24 mei 2016

Themadag #85: Feest en huwelijk met Els Brigé

Ik kocht laats nieuwe tapejes. Ja, het is schandalig. Ik ben nog steeds niet verzadigd, er komen nog steeds van die leuke rolletjes bij. Links twee setjes die ik kocht bij de Action. Rechts vier setjes die bij de Xenos liggen.



Om mijn lichte schuldgevoel meteen goed te maken, ging ik er gelijk mee aan de slag. Drie ieniemienie kaartjes maakte ik. Neutrale achtergrond en zachte pastelkleuren plus leuke teksten van Els Brigé:


Bovenstaande algemene felicitatieteksten zitten tussen alle teksten rondom 'trouwen', super leuk én handig. Natuurlijk moesten daar ook trouwkaarten mee gemaakt worden. Na heel wat puzzelen kwam het op papier net zo uit als in mijn gedachten:


Nog een probeerseltje, ook geschikt voor samenwonen. Deze is iets te kaal naar mijn idee:


Gebruikte materialen:
- Teksten: Els Brigé (mijnheer en mevrouw)
- Washitape: Xenos

17 opmerkingen:

  1. Nog meer tapejes.... natuurlijk, waarom niet?! Mooie kleurtjes en ook mooie kaartjes. De stempels van Els Brigé combineren super met jouw tapejes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leukkkkk! Top gemaakt, heel origineel ook.
    Kan me niet voorstellen dat je ooit genoeg tapejes hebt hahaha.
    Ga lekker door zou ik zeggen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen ik er 400 telde in mijn collectie, dacht ik: nu heb ik er wel genoeg. Maar toen kwam de 500 en ... en ... ik kan ze gewoon niet weerstaan als ze voor een prikkie in de winkel liggen!

      Verwijderen
  3. Hihi, je heet toch niets voor niets juffrouw Washi...ze zijn inderdaad echt gaaf! Ik ga nu ff naar Action, gevaarlijk! Je kaartjes zijn te gek, zeker met de geweldige stempels van Els!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan Miranda....wat heb jij veel tapejes!
    Mijn kerstkaart van donderdag is ook met tape....naar een idee van jou ooit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit zijn al 24 nieuwe rolletjes die ik in een week kocht, ik ben al vanaf 2012 aan het sparen... je kunt je er vast iets bij voorstellen. ;-) Leuk, ik kom bij je gluren donderdag!

      Verwijderen
  5. Heel erg leuke kaarten! En volgens mij komt dat tape bij jou gewoon een keer op, je gebruikt het toch allemaal.... Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig, nog meer washi-tape! Leuke mini-kaartjes en ook je creaties met de Els Brigé teksten zijn zeer geslaagd!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meer dan 500?????
    Zou wel eens willen zien hoe je die allemaal opgeborgen hebt?
    Wat een leuke kaartjes weer.
    En nieuwe tapejes, ach......als je ze nog niet hebt, MOET je ze wel kopen, ik snap dat wel, hi hi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten! Maar die tweede is echt geniaal: prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gewoon lekker aan toegeven, je gebruikt ze toch ook? Vind je mini-kaartjes erg geslaagd. De Els Brigé teksten gaaf verwerkt! Ik vind die laatste niet te kaal, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn erg leuk! Ik vind de onderste kaart juist niet kaal, ik vind hem precies af!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaartjes Miranda en stuk voor stuk vind ik ze gaaf :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die ale vind ik juist heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die kale onderste is juist mijn favoriet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Wat veel tapejes!
    Hier heb ik 1 doos vol en dat vinden mijn kinderen al veel. Ik ben niet meer in de Action geraakt.

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!