woensdag 11 april 2012

Een simpel kaartje, hoera!

Soms vind ik een kaartje zonder al teveel poespas gewoon leuk en mooi. Ook vandaag heb ik weer een vrolijk, maar eenvoudig kaartje gemaakt. Ik wilde de vlaggetjes (Eline Pellinkhof) op de voorgrond hebben bij deze kaart, dus ik heb slechts wat tekst (creatable Marianne Design) en stiksels toegevoegd.

Detail van de vlaggetjes, ze hebben een verschillende hoogte wat het geheel speelser maakt.

Detail van het stikrandje. Een blog eerder schreef ik al over stikrandjes die ik graag uit wilde proberen op mijn kaarten. De vorige keer was ik zelf aan de slag gegaan met naald en draad, maar Helga wees mij op de 'Sew Easy'. Een handig apparaatje waarmee je een gaatjespatroon op je kaart kunt maken, waar je vervolgens zelf garen doorheen kunt rijgen. Hierdoor heb je altijd een net en leuk randje (je hebt ze in verschillende patronen). Omdat ze dit apparaatje zelf niet meer gebruikt, kreeg ik hem vandaag van haar te leen. Nou Helga... ik ben verliefd! Wat een handig ding en wat een leuke dingen kan je er mee maken. Ik heb op deze kaart een van de meest simpele patronen gebruikt, maar ik vind het erg leuk!

Interesse in deze kaart? Neem een kijkje in de Creatiewinkel.


1 opmerking:

  1. Hij is LEUK!!!!!!!! Door het feit dat de kaart eenvoud uitstraalt komt het stiksel onwijs leuk naar voren. Erg gaaf dat je er zo blij mee bent!!

    BeantwoordenVerwijderen

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!