vrijdag 27 april 2012

Bloglovin'

Om het voor iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken om mij te volgen, test ik vandaag de mogelijkheden van Bloglovin'. Als je hier een account hebt, kun je je favoriete blogs opzoeken, opslaan en volgen. Ook ik heb hier nu een account, waardoor je me ook via Bloglovin' kunt volgen. Bij iedere nieuwe blogpost krijg je een melding, waardoor je niet steeds mijn (of andere blogs) hoeft te bezoeken om te zien of er nieuwe berichten zijn geplaatst. Dit is dus een extra mogelijkheid om op de hoogte te blijven van nieuwe berichten op mijn blog.

Voor een korte instructie van Bloglovin', zie: http://www.bloglovin.com/tour/en/tour.swf

De andere mogelijkheden die ik tot nu toe al heb zijn:
- Blogspot: heb je een account op Blogger, of heb je een gmail adres? Klik dan links boven in beeld op 'Volgen' om op de hoogte te blijven.
- Facebook: heb je een Facebook-account? Ga naar www.facebook.com/MirandasCreaties en klik op 'Vind ik leuk'. Nieuwe berichten verschijnen in je nieuwsoverzicht.
- Volgen via email: hiervoor heb je geen speciaal account nodig. Enkel een eigen e-mail adres. Vul deze in onder 'Volgen via email' en ontvang automatisch een e-mail bericht wanneer ik een nieuwe bericht plaats.

Alle opties staan rechts in beeld. Je hebt dus meerdere opties om automatisch op de hoogte te blijven, hoe handig is dat! Kies gewoon welke voor jou het makkelijkste is.

Hopelijk tot snel, via welke weg je hier ook komt. :)

Liefs,
Miranda

Bloglovin' test:
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3686838/mirandas-creaties?claim=kfc89xygzz2">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

In verband met spam modereer ik elke reactie. Na mijn goedkeuring verschijnt je bericht vanzelf op mijn blog. Bedankt voor je reactie!